Organizace se ujala tak nějak sama od sebe moje maminka, což ovlivnilo celou svatbu a já si to vůbec neuvědomila. Nemáme spolu vůbec žádnou fotku (kromě rodinné) protože tam naháněla všechny
svatebčany na focení, neviděla jak házím kyticí, protože pomáhala servisu a vlastně nebyla 100% přítomna jako host vůbec na celé svatbě. Pomáhala v kuchyni, na baru, chodila kolem a starala se,
aby byli všichni přítomní tam, kde mají být. Ani krájení dortu si neužila – pomáhala roznášet talířky k hostům.
Proto bych ráda pomohla všem ostatním, aby o takové vzpomínky nepřišli. Ať už s maminkou, kamarádkou nebo kýmkoliv jiným z hostů, kdo by se té role ujal. A nejedná se pouze o svatby.
Vzpomeňte si například na narozeninové oslavy svých dětí. Opravdu jste byli přítomní a užívali si velký den svých milých, nebo jste stáli v kuchyni a připravovali obložené mísy a vařili kávu?
Já už fotky ze svatby s maminkou mít nebudu – podruhé už se vdávat neplánuji, ale neudělejte takovou chybu jako já - vzpomínky s vašimi milými lidmi jsou k nezaplacení
Bude mi ctí zorganizovat jakoukoliv Vaši akci, nebo událost abyste nepřišli o chvilky se svými nejbližšími.
PROČ SI VŮBEC ZVOLIT KOORDINÁTORA?
Jistě jste schopní si své důležité události zorganizovat s pomocí přátel, nebo dokonce sami. Zkuste se ale zamyslet nad následujícími body:
- Nechcete všechen volný čas věnovat přípravám
- Nejste si jistí, že Vám v plánu něco nechybí
- Chcete se svěřit do rukou osvědčených profesionálů v oboru
- Nemáte nikoho, kdo bude koordinovat „den D“
- Nechcete přijít o vzpomínky na významnou událost a chcete se celý den naplno věnovat hostům, přátelům a rodině (vím, o čem mluvím)
- Nechcete investovat do dekorací a následně řešit jejich prodej
Pokud Vás alespoň jeden z nich vystihuje, neváhejte se mi ozvat a společně jej vyřešíme a akci dotáhneme k dokonalosti